2014年2月4日星期二

نفروپاتی IgA: علائم، تشخیص، درمان

نفروپاتی IgA، یک اختلال با واسطه ایمنی سیستم است که با رسوب کمپلکسهای ایمنی در منطقه مزانژال گلومرولی. در این مقاله، شما می توانید یک ایده کلی در مورد علائم، تشخیص و درمان آن را تشکیل می دهند.

نشانه ها

افراد مبتلا به نفروپاتی IgA معمولا علائم آشکار در مرحله اولیه ندارد. با این حال، با پیشرفت این اختلال خود ایمنی است برخی از علایم ممکن است رخ دهد.

، óèBlood در ادرار (هر دو هماچوری آشکار و هماچوری میکروسکوپی، و آن است که اغلب به دلیل مشت چرا مردم برای دکتر به دنبال، AOS کمک)

، óèProtein در ادرار. شبیه به علائم ذکر شده در بالا، پروتئینوری از خفیف تا شدید متفاوت باشد.

، óèVarious درد، مانند، درد پهلو، درد شکم

، óèEdema این علامت را می توان در اطراف پلک ها، مچ پا، اندام تحتانی دیده می شود. تحت شرایط خاصی، ممکن است به ریه ها، مغز و یا دیگر قسمت های بدن پخش شده است.

علاوه بر این، نشانه ها از جمله فشار خون بالا، فشار خون بالا، خستگی، و غیره نیز ممکن است رخ دهد.

تشخیص

هنگامی که خون یا پروتئین در ادرار وجود دارد، IgAN ممکن است احساس شود. به طور کلی، آزمایش شامل آزمایش خون، آزمایش ادرار، آزمایش عملکرد کلیه، بیوپسی کلیه، و غیره خواهد شد به تصویب رسید برای شناسایی میزان آسیب کلیه است.

در کلیه HUAXIA ما بیمارستان بیماری، کارشناسان همچنین بیماران مبتلا به برخی از آزمایشات خاص، به عنوان مثال، آزمایش آنتیبادی، سموم در آزمایش خون، آزمایش آسیب کلیه، مکمل در سرم خون فراهم می کند. اگر شما علاقه، ما رایگان آنلاین دکتر همیشه اینجا باشد.

درمان

به طور معمول، برای کمک به کاهش نشانه هایی مانند پروتئین، هماچوری، و غیره، بیماران معمولا با کورتیکواستروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی تجویز می شوند، حتی اگر اثر است آشکار، سرد، آنفولانزا یا عفونت ممکن است به آن را به آسانی منجر شود، عود AOS.

در اینجا، درمان با هدف شناخته شده به عنوان سلول های بنیادی است که به شدت توصیه می شود. از یک طرف، می تواند کمک به اصلاح سیستم ایمنی غیر طبیعی. از سوی، مواد فعال از گیاهان می تواند کمک به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. برای اطلاعات بیشتر، شما می توانید بطور مستقیم به kidneyfight@hotmail.com ایمیل و ما پاسخ به موقع پاسخ.

没有评论:

发表评论