2014年1月21日星期二

آیا بیماری مزمن کلیه متوسط ​​نارسائی مزمن کلیه

دانستن بیشتر در مورد روابط ؟ دنبال من برای پیدا کردن جواب .

بیماری مزمن کلیوی و نارسایی مزمن کلیه

راستش صحبت کردن ، بیماری مزمن کلیوی بسیاری از مردم امروزه بر . آن را به یک وضعیت پزشکی است که در آن کلیه ها قادر به کار به طور معمول اشاره دارد. بر اساس سطح GFR، آن را به 5 مرحله تقسیم بندی . دیابت ، فشار خون بالا علل CKD ، علاوه بر این، اختلال در سیستم ایمنی بدن، عفونت ادراری ، نفریت نیز می تواند به این اختلال منجر شود.

با این حال، نارسایی مزمن کلیه به مرحله پیشرفته ای از بیماری کلیه است. و میزان فیلتراسیون گلومرولی کمتر از 90ml/min است ، در حالی که ارزش GFR طبیعی است برای بزرگسالان 125ml/min . تجمع محصولات سوخت و ساز بدن ، عدم تعادل آب و الکترولیت ها ، اختلالات غدد از کلیه ویژگی های اصلی می باشد. با گذشت زمان ، آن را به ESRD پیشرفت در نهایت ، در این مرحله ، زندگی خواهد شد به طور جدی در معرض خطر .

در مورد علل ، بیماری شامل نفریت مزمن ، نفریت مزمن بینابینی، SLE ، PKD ، سنگ ادراری، و غیره به شروع CFR مرتبط .

آیا برخی از اقدامات موثر وجود دارد ؟

با ناراحتی از ناراحتی های بیماران نیاز به اقدامات موثر و زود . در بیمارستان بیماری های کلیه HUAXIA ، کارشناسان توصیه بیماران انجام کارهای زیر و همچنین :

یک رژیم غذایی متعادل به طور معمول، این اصل در رژیم غذایی می تواند مصرف کمتر نمک ، مصرف متعادل در رژیم غذایی پروتئین ، میوه و سبزیجات تازه ، کم پتاسیم، کم فسفر ، و غیره برای مشاوره شخصی ، لطفا با کلیک بر روی دکتر زنده برای دریافت پاسخ .

روش خون از خالص سازی و فشرده درمان داغ روش سابق می تواند کمک به ایجاد یک محیط مساعد داخلی توسط زباله های دفع ، مایعات اضافی، مواد مولکولی متوسط ​​و سموم ماکرومولکولی از خون است.

یک دوم شکل جدیدی از TCM است ، و تمام روش بدون درد است . از همه مهمتر، آن را نه تنها می توانند به تسکین علائم کمک کند اما همچنین ترمیم سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده است.

اگر شما از بیماری مزمن کلیه یا نارسایی مزمن کلیوی رنج می برند ، ما امیدواریم که مطالب بالا می تواند سودمند باشد . هر گونه شک و تردید، لطفا با ایمیل به kidneyfight@hotmail.com . موفق باشید!

没有评论:

发表评论